Examine This Report on خبرخوان همفکری

Wiki Article

فال روزانه فردا جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ + (حافظ، تاروت، ابجد، قهوه!)

بنابراین، بهتر است به افرادی روی آوریم که به ما انرژی می‌دهند و به ما کمک می‌کنند تا بهترین تصمیم‌ها را بگیریم.

دیکشنری انگلیسی دیکشنری آلمانی دیکشنری فرانسه دیکشنری ترکی استانبولی دیکشنری اسپانیایی دیکشنری عربی دسترسی سریع

دومین راهکار برای همفکری و مشورت با دیگران، استفاده از تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی است. امروزه، با توسعه فناوری، امکان برقراری ارتباط با افرادی که در سراسر جهان زندگی می‌کنند، فراهم شده است. شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و لینکدین، امکان به اشتراک گذاری نظرات و تجربیات را با دیگران فراهم می‌کنند.

تشکیل ستاد گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس در حوزه علمیه یزد

در یک سفری که در سنّ شباب در معیّت ایشان به کربلای معلّی مشرّف شدیم روزی از محضر استاد بی نظیرشان حضرت آقای حاج سیّد هاشم حدّاد سؤال کردم: آیا پدر ما به مقام فناء رسیده‌اند؟ ایشان در جواب با حدّت و شدّت مکرّرا فرمود: از فانی هم بالاتر است! و این در حالی بود که سنّ مرحوم‌ علّامه والد معظّم قدّس سرّه حدود چهل و هفت سال بود.

در این بحث‌ها، می‌توانیم از تجربیات دیگران استفاده کنیم و از نظراتشان بهره‌برداری کنیم. همچنین، این بحث‌ها می‌توانند به ما کمک کنند تا ایده‌های جدیدی برای حل مسئله پیدا کنیم.

آیت الله حاج سید محمدحسین حسینی طهرانی آیت الله حسینی تهرانی خبرگزاری حوزه

گروه شهرنگار به بررسی مسائل شهر در بستر خودش می‌پردازد، گاهی قدم در حوزه اقتصادی می‌گذارد و گاهی مسائل اجتماعی را در خود جای داده است گاهی بحث روز مسائل محیط زیست و گاهی مهندسان در تیر رس هستند و اصلا گاهی مسائل سیاسی در کف شهر، موضوع اصلی گروه شهرنگار است تا حقی که شهروندان برگردن مجموعه همشهری دارند ادا شود.

به عنوان مثال، ممکن است در مسئله‌ای که با آن مواجه هستیم، به یک جواب مشخص فکر کنیم اما با شنیدن ایده‌های دیگران، می‌توانیم به راهکارهای جدیدی برای حل مسئله برسیم که قبلاً به آن‌ها فکر نکرده بودیم.

اشتراک‌گذاری لیست پخش ۰ نظر ۰ نظر دانلود دانلود ویدیو

همانطور که می‌دانیم، تصمیم‌گیری ممکن است گاهی دشوار و پیچیده باشد و در این مواقع، نظرات و پیشنهادات دیگران می‌توانند به ما کمک کننده باشند تا بهترین تصمیم را بگیریم.

معیاری برای جستجو خبرخوان همفکری مشخص نشده است. نمایش دادن آخرین موارد.

آموزش زبان ترکی آموزش زبان انگلیسی آموزش زبان فرانسه آموزش زبان آلمانی دیکشنری ها

Report this wiki page